niespodzianka / surprise


piątek, 4 maja 2018


Kochani, dziś mam dla Was coś specjalnego…
Znaczy niby nic wielkiego – kartka urodzinowa… ale jednak… kartka posiada miejsce na prezent – niekoniecznie maleńki… co prawda niezbyt też duży… ale jednak J
Od jakiegoś czasu kombinowałam, jak by to zrobić, nie robiąc BOXa… i udało mi się 

Do wykonania użyłam Papierów:
Oprócz tego użyłam Maski,  kwiatuszków oraz napisu czarnego
Całości dopełnia wsuwka z czegoś – czyli swoisty zbiornik na prezent – na potrzeby zdjęcia zasobnik wypełniłam czekoladowymi monetami. Wsuwkę przywiązuje się do bazy (no bo szkoda by było, jakby się zsunęła i prezent wyleciał… prawda? W tym celu użyłam wybielonego sznurka.
Dear readers, today I do have something special for you… well, nothing much-just a birthday card – but still… this particular card has special place to put something not very big, as a gift…
I was thinking of something like that for some time already… the aim was – it should not be a BOX… and I succeeded 

I used  some of the papers:
Also, the Stencillilly flowers, and black cardboard.

The whole thing is completed with sliding element – reused after something else – being the present case – to show how it works, I filled it with chocolate coins.
The slide is to be fastened to the card (it would be a shame, if it would slide off, and present would fall – wouldn’t it? Just for that I used bleached twine.



Killa Ree
Pozdrawiamy/Greetings
Killashandra and Team TrikcsArt 




Pin It

1 komentarz :

Dziękujemy za Twoje słowa :)