Konwaliowe ATC - May lilies ATC


poniedziałek, 7 maja 2018



Witajcie majowo!
Muszę Wam powiedzieć, że maj jest moim ulubionym miesiącem. nie tylko dlatego, że obchodzimy wtedy Dzień Scrapbookingu i wcale nie dlatego, że to miesiąc moich urodzin. powodem są... konwalie! Po prostu nie mogę się oprzeć tym kwiatom, choć pod pięknym i delikatnym wyglądem kryje się trucizna (!). Niemniej konwalie bardzo mnie inspirują, także podczas tworzenia prac. Uwielbiam umieszczać je na scrapach, kartkach (są idealne do kartek komunijnych, prawda?). Tym razem postanowiłam jednak uczynić z nich główny temat moich ATC.

Dawno nie pracowałam z tak małą forma, dlatego dałam się ponieść fantazji. Zaczęłam od przygotowania bazy do ATC, która ozdobiłam motywem powstałym przez nałożenie pasty strukturalnej przez maskę. Dodałam też fragmenty tekturkowego dekoru pooddzierane od całej tekturki i mikrokulki. Całość pokryłam gesso i mgiełkami. Na koniec przykleiłam pomalowaną farbkami tekturkę Konwalia (jest cudna, prawda?). Dodałam też wycięte z gazety słowa, które ułożyły się w taką poetycką myśl, bo lubię, gdy ATC przekazuje jakiś głębszy sens...

Hello!
I must say May is one of my favourite months. Not only because we have the International Scrapbooking Day and there is my birthday on it, but because of May lillies, which are my favourite flowers! I just love them! And they are very inspiring for me. I oftebn use them on my LOs, cards and now I came to show you my newest ATC with may lilies in the main role.

I've used here the ATC base, on which I've put some structure paste by using this stencil. Then I've added some pices of chipboard decors and glass filtters. I put gesso and mists on it and after that I've put the May lillly chipboard (isn't it wonderful?), which I've painted at firts. I like when my ATCs have some main thought so I've addes some words cut from the magazine.






Pozdrawiam Was serdecznie / Greetings
Sonrisa and Tricksart DT
 

Pin It

1 komentarz :

Dziękujemy za Twoje słowa :)