Ukwiecona kartka / Flowered card


sobota, 29 lipca 2017



Witajcie! 
Pamiętacie o naszym ukwieconym wyzwaniu? Szczegóły znajdziecie w TEJ NOTCE. Tymczasem przychodzę do Was z kartką, która, mam nadzieję, zachęci Was do stworzenia mocno kwiatowej pracy.

Do jej stworzenia wykorzystałam fantastyczne papiery z kolekcji Wiosenne Niebo, które ozdobiłam nałożonym przez maskę z motywem kwiatuszków gesso. Całość uzupełniłam kompozycją stworzoną z fragmentów tekturowej ramki, tekturowych kwiatuszków oraz innych ozdób. Jeszcze odrobina farbki, którą pokolorowałam tekturki i delikatnego brokatu, by nadać kartce trochę blasku...

Hello!
I hope you remember about our current challenge! All the details you may find HERE. Today I came to show you my flowered card, which, I hope, will inspire you to create your flowered artwork.

I've used here my favorite papers from the Spring Sky collection. Then I added some gesso, using flowered stencil. I've used also some chipboard: pieces of a frame and small flowers. Then I added some other embellishments. Then I used some paint and glitter to finish my work and to add to the card a bit of sparkle!





Pozdrawiamy! / Greetings!

Sonrisa and Tricksart Team

Pin It

1 komentarz :

Dziękujemy za Twoje słowa :)