Gościnna projektantka/Guest Designer


piątek, 29 lipca 2016


Witamy Was serdecznie razem z gościnną projektantką eMKą. Tworzy fantastyczne prace i właśnie mamy przyjemność Ją gościć. Magda dziękujemy Ci za piękne i oryginalne prace!
 We warmly walcome you with eMKa, our guest designer. She creates a fantastic works. It is wonderful to see you here today.
Magda, thank you for the beautiful and original works!

Witajcie!
Na imię mam Magda, w świecie blogowym, jestem znana jako "eMKa". Bloga cudenkowo-madeleine.blogspot.com, założyłam 6 lat temu. Po różnych perypetiach, moje serce skradły zabawy z papierem, głównie - tworzenie ręcznie robionych kartek, choć znajdzie się też kilka albumów, pudełek, pudełeczek... To właśnie w tym czuję się coraz pewniej, choć oczywiście ciągle się uczę i poznaję nowe techniki, udoskonalając tym samym swoje „małe cudeńka”. Ostatnio, próbuję także swoich sił w innych formach i w technikach, aktualnie mixed - media i właśnie w tej technice przygotowałam dla Was prace. Bardzo lubię używać tekturek TricksArt, więc na żadnej z prac ich nie zabrakło. W dwóch z nich - mediowym shadowbox'ie i ramce, użyłam tekturkowych owadów (ważki i pszczoły), które ogromnie mi się spodobały :) Kolejna praca to morski, wakacyjny obrazek z latarnią odbita z maski. W pracach, użyłam też: maski plaster miodu, dekor kwadraty, ozdobniki #4, trybiki, ramkę z zestawu ramek, kotwicę, małe napisy Sweet Summer i Beautiful Moments oraz papier Wschód Słońca.
Serdecznie dziękuje za gościnę na blogu i zapraszam do zaglądania do mnie! :)

My name is Magda, my nick is eMKa. Cudenkowo-madeleine.blogspot.com I founded six years ago. After various adventures, my heart stole fun with paper, mainly - I'm creating handmade sheets, albums, boxes.  In Of course I'm still learning new techniques and improving my "small wonders". Lately, I try to join the other forms and techniques currently mixed - media and just in this technique I prepared my works. I really like to use chipboards TricksArt. In two of these I used dragonflies and bee, which I liked immensely :) Another work is the sea image. I reflected lighthouse mask. Also I used: mask honeycomb, squares decor, ornament # 4, cogs, the frame, anchor, small inscriptions Sweet Summer,
 Beautiful Moments and paper sunrise.
Thank you very much for the invitation. Drop by me! :)







 eMKa, dziękujemy za przepiękne inspiracje!
Thank you eMKa for your gorgeous inspirations!
Pozdrawiamy/Greetings
eMKa i Zespół/Team TricksArt


Pin It

2 komentarze :

  1. Serdecznie dziękuję za gościnę! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace z pszczołą i ważką są niesamowite !!! :) cudnie Ci wyszły.
    Uwielbiam te owady więc podwójnie budzą mój zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twoje słowa :)