Candy z okazji Dnia Dziecka


piątek, 29 maja 2015



Dzień dobry :-)
Dzisiaj ogłaszamy Candy z okazji Dnia Dziecka :) Do wygrania zestaw "Mały i Duży". Zawiera on małe i duże wersje naszych wycinanek 3D (karuzela i pociąg), żeby dzieci mogły sklejać z nami, 2 eco exploding boxy i wybrane przez nas dziecięce wycinanki :-)
Czy jesteście podglądani przez dzieci przy tworzeniu prac? Lubią tworzyć z Wami?
Zapraszamy Was do wspólnej zabawy i do wspólnego tworzenia :)

Jak wziąć udział :
 1. zapisz się za pomocą narzędzia inlinkz, który widnieje pod tym postem;
2. zostaw informację o candy u siebie na blogu (zamieść podlinkowany banerek);
3. jeśli jeszcze nie obserwujesz naszego bloga-zostań naszym obserwatorem;
4. zapisy trwają do 1 czerwca do godziny 18.00
5. 1 czerwca wylosujemy i ogłosimy zwycięzcę, do którego trafi nasz zestaw :)

....w trakcie tworzenia ;)

banerek


Losujemy, jak zwykle, numerami ze zgłoszeń :)

Pozdrawiamy Was słonecznie,
Zespół TricksArt






Pin It

12 komentarzy :

  1. moja bardzo lubi głównie podbierać mi przydasie ... zawsze coś jej się przyda ...Czasem razie coś zmajstujemy ale generalnie ma mało cierpliwośći jeszcze i szkoda jej na wszystko czasu

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności, dzieci w rodzince uszczęśliwiłabym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty fantastyczne! Mój uwielbia majstrować przy moich przydasiach, gdy robię kartki! Najbardziej lubi podbierać mi kwiatki i tekturki właśnie!
    Zostawiam informację o candy u siebie i pozdrawiam!
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja 6-letnia scrapowa pomocnica byłaby szczęśliwa :))) Ja zresztą też :D Jeśli wygramy: Będzie! Będzie zabawa! Będzie się działo! I nocy będzie nam mało ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super cukierki- zębów nie psują,a dają wiele radości i okazji do spędzania czasu z dzieckiem, wespół w zespół przy scrapowym stole. Z przyjemnością gramy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tych tekturkach, ale czy z wzajemnością? zobaczymy...;)
    A mój synek jakby zobaczył taki pociąg to by oszalał z radości ;))
    Bez wahania dołączam do kolejki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączam do zabawy :) Moja rodzina w tym roku powiększa się o 2 malutkie istoty. Mały Leoś już z nami (syn szwagra), a małe Helenka już w drodze (córka brata). Dla Leosia chętnie złożę pociąg, a dla Helenki karuzelę :) Szukam ciekawych dekoracji do ich pokoików, a te są genialne :) Zapraszam także do mnie na www.niezchin.blogspot.com. Pozdrawiam, Ciotka Ruda

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie kreatywne zabawki więc I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. takie piękności, szkoda, ze dzień dziecka jest tylko raz do roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu http://agula-haft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twoje słowa :)